Marthes-mat blogg

fredag 28. januar 2011

Marthe Marina hjemme igjen

Kjære Dagbok
 I dag har vi (jeg, Lene, Linda og Anders) vært på Svinesund og handlet god billig mat og vin. Jeg fikk også kjøpt med 2 røde Adidas joggedresser rimelig. Jeg bruker joggedress for de er så myke og gode mot huden og lett å ta av og på.

Lukter godt her nå, Lene steker svenskeflesk, vi skal ha en litt sen middag i kveld.

Senere samme kveld

Mmmmm det var god middag....sitter nå i sengen og taster med hyggelige mennesker på Facebook...på siden sett Marie Amelie Fri...

Fikk et godt råd av en fra Elverum ang trådløst mobil nett, det skal jeg følge og bestille på mandag. Da har jeg nett forbindelse overalt hvor min lille Acer One er med meg.

I morgen lørdag skal jeg og Lene på bading i svømmebasseng, naturistbading (nakenbad). Christine og min søs har snakket om å bli med skulle få svar i morgen om det.