Marthes-mat blogg

onsdag 26. januar 2011

Onsdag 26.01.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært på mitt faste møte med massøren / treneren min. En dag i uken etter ulykken kommer jeg hit. Espen (god venn og personlig assistent) fulgte meg. Han kom å hentet meg og kjørte meg
.
Jeg må komme ca 60 min før jeg skal ha behandling for det tar lenger tid for meg å kle av meg naken enn for de som har 2 ben å gå på.
Så hjalp Espen meg opp på behandlingsbenken la meg på maven med et pledd over meg.

I dag syns jeg det behandlingen gjorde extra vondt....massøren klemte meg hardt i ryggen, nedover høyre ben som har litt følelse. Så måtte jeg ligge på ryggen (med pledd over deler av kroppen) mens hun løftet opp benet mitt og klemte. Men selv om det gjør vondt må det til.

Espen hjalp meg med å kle på meg igjen så kjørte han meg hjem.