Marthes-mat blogg

lørdag 5. februar 2011

Heksejakten anno 2011

Kjære Dagbok
Ja kjære dagbok, de Facebook sidene på nettet som ikke liker Maria Amelie skriver så mye underlig bare for å krenke henne enda mer. Her er et sitat jeg fant der i kveld. 

"Jeg leste et sted at Maria Amelie gråt da hun ble kledd splitter naken av og undersøkt i anus og vagina av politiet på Trandum. Men dette hadde hun skyld i selv. Hadde hun reist fra Norge da hun fikk avslag så hadde hun sluppet dette."

Nå har jeg fulgt godt med i Maria saken i pressen i Norge og Russia, men jeg kan ikke huske at jeg har lest akkurat dette sitatet.

Hadde jeg blitt pågrepet av Politiet og tatt med til en ukjent sted og blitt kledd naken og undersøkt på disse stedene på kroppen tror nok jeg også hadde begynt å gråte. Hvis Maria gjorde det forstår jeg henne veldig godt.

Men at det er hennes skyld for det som hun ble utsatt for på Trandum forstår jeg ikke, det bruker alltid å være slik at personer som tror de er så sterke alltid slår ned på de svake. Disse personene liker vist å ydmyke (og mobbe) Maria så mye som mulig. 

Jeg hadde heller ikke reist tilbake til et sted jeg hadde vært livredd for. Men slike ting er nok for vanskelig for enkelte personer å forstå. De klarer ikke å sette seg inn i andres følelser eller problemer.

Godtar INGEN mobbing av Maria på min blogg. Alle slike mld blir slettet