Marthes-mat blogg

lørdag 19. februar 2011

Lørdagskos

Kjære Dagbok
I kveld vil jeg fortelle deg om at jeg og Lene har fått oss ei ny venninne. Hun er veldig hyggelig og koselig å snakke med.
Hun sendte meg en mail og ba meg om unnskyld på hvorfor hun hadde vært slem mot meg på Facebook og på Dagboken min. Jeg ville gi henne en sjanse for å se om hun var den snille og greie jenta hun sier hun er. Det var hun også. Så jeg ringte henne i dag og inviterte henne over til oss på lørdagskos.

Hun fortalte til oss hvorfor hun hadde vært slem mot meg og noen andre, så jeg kan forstå henne nå hvorfor hun var det. Hun ville ha mer info ang Maria Amelie saken så jeg og Lene fortalte henne alt vi vet om den saken.

Vi serverte hjemmelagde grove rundstykker, stekt kylling og vegetarsalat i kveld.

Jeg har smerter igjen og var nødt til å legge meg på sengen mens hun var her. Jeg har akkurat vaknet nå så jeg kan få skrevet om kvelden i Dagboken min. Lene ligger på sofaen og ser på tv. Hun skal sette den smerte sprøyta på meg nå snart så jeg kan få sove hele natten. Det tar ca 25 min før medisinen virker på meg.