Marthes-mat blogg

torsdag 24. februar 2011

Mange søte jenter i dusjen

Kjære Dagbok
I dag har jeg tatt det rolig hjemme. Jobbet litt med noen nye fotoserier som jeg skal sette inn på den erotiske nettsiden jeg er webmaster for. Så har jeg pakket cd plater i 10 stk / pk. Tatt en enkel middag da Lene ringte fra sykehuset og sa hun måtte jobbe til kl 22:00 i kveld. I morgen skal hun jobbe fra kl 08:00 til 14:00. Etterpå skal hun handle på tur hjem. Jeg har skrevet handlelisten og jeg må huske på å sende med henne bankkortet mitt så hun kan ta ut penger til meg.

I ettermiddag ringte mor til meg og lurte på om jeg ville være med på treningsstudio. Selvsagt svarte jeg ja på det så mor kom og hentet meg kl 17:00. Vi fant en ledig plass i garderoben og byttet til treningsklær. Mor hjalp meg med å kle av meg slik at det gikk fortere.
 
Mor satte seg på en sykkel og begynte å sykle. Jeg fant frem til noen apparater jeg ikke husker hva heter som trener overkroppen og armene. Dette holdt vi på omtrent en time før mor sa vi måtte gå i dusjen. Jeg hadde tatt med en sammenleggbar dusjstol jeg bruker når jeg ikke dusjer hjemme. I garderoben kledde vi av og inn i dusjrommet. Mor ville hjelpe meg i dusjen og det fikk hun lov til, for det er lenge siden mor har hjulpet meg med praktiske oppgaver når jeg er i dusjen. Hun brukte i alle fall god tid på meg. I mellomtiden fikk jeg en sjanse til å titte litt på alle de pene nakne jentene som sto rundt meg i dusjen. Her var det mye fint å se.
Hvis disse jentene hadde vist at jeg liker jenter tror jeg at de hadde kastet meg ut herfra.
Så var det full tørk av huden, på med joggedressen og så kjørte vi hjem.
Nå skal jeg begynne med kveldsstellet på badet, så skal jeg rulle bort til sengen og krype under dyna og se på tv til Lene kommer fra jobben.