Marthes-mat blogg

tirsdag 15. februar 2011

Mine Ekte Venner

Kjære Dagbok
Jeg vil gjerne fortelle deg litt om mine venner som jeg liker å kalle mine ekte venner.

Lene Christine- hun er min bestevenninne, min kjæreste, jeg elsker henne veldig mye og høyt.

Min søs Linda- snill og god søster for meg. Kan være litt vrang og egen, men det er jeg også.

Espen- snill, god og hjelpsom venn, som også er en av mine personlige assistenter. Han ville aldri utsette meg for seksuelt misbruk eller voldta meg når jeg er naken alene med han når han hjelper meg i dusjen.

Christine- snill, god og hjelpsom venn. (kjæreste med Espen) Hun er den andre av mine personlige assistenter  

Anders- snill, god og hjelpsom venn (kjæreste med søs, Linda)

Kristine- snill, god og hjelpsom venn (Hun er singel)

Dette er mine venner, jeg er litt skepsis når nye personer sier de ønsker å være venn med meg. Jeg vet ikke om de er ærlige eller går med planer om å dra av meg trusen så fort vi blir alene. Det ville være veldig enkel sak for en som ville voldta meg med å gjøre det. Jeg liker best å holde en lav profil etter ulykken og liker meg best hjemme. Men noen ganger i året tar jeg med meg alle disse vennene mine ut og spanderer en god middag på dem.

Mine venners yrker:
Jeg sykepleier. (fikk arbeidet 3 uker i yrket før ulykken)
Lene Christine-sykepleier (student sammen med meg)
Søs Linda- sykepleier.
Espen-hjelpepleier
Christine-sykepleier (student sammen med meg)
Anders-elektriker
Kristine-Juss Student