Marthes-mat blogg

lørdag 12. februar 2011

Naturistbad / Lørdagskos

Kjære Dagbok
I dag vaknet jeg kl 07:00 fikk krabbet meg ut av sengen og opp i stolen. Lene sov så jeg ville ikke vekke henne. Rullet inn på badet og tok morgen stellet og kledde på meg. Hoppet over dusjen i dag da vi skulle i dusje i svømmehallen.
Etter å ha spist frokost bakte jeg grove rundstykker, 24 stk ble det til slutt. Lene vaknet kl 08:15 tror jeg og da var jeg i full gang med rundstykkene.

Kl 13:00 kom mor, søs og Christine og vi reiste til svømmehallen. Vel fremme var det inn i garderoben, kle seg naken, Christine hjalp meg for da gikk det fortere, så inn i dusjen og fikk vasket seg godt for jeg endte i vannet. Treningen ble utført på nesten samme måte som sist, bare i dag var vi 25 min lenger i vannet. Mor tok meg rundt brystet og ville ha meg til å bevege meg i vannet og det gikk delvis bra. Lene, søs og Christine brukte tiden i vannet til å ha vanndans øvelser. De jentene der er ikke mye sjenerte med tanke på øvelsene de gjorde. Etterpå var det inn i dusjen og på med klærne så reiste vi hjem.

Far hadde også i dag laget middag til oss. Han hadde laget fiskeboller i hjemmelaget hvit saus, poteter og gulrøtter. Det smakte herlig. Far ville vite hva vi hadde gjort i bassenget i dag og det fortalte jeg helt åpent.

Etter middagen reiste Christine hjem til Espen og jeg og Lene dro hjem. Der slappet vi av med en film jeg hadde kjøpt på nettet. I tvillingens Tegn, Dansk erotisk komedie, trodde jeg skulle falle ut av stolen min slik som jeg lo.

Litt senere på kvelden spiste vi mine rundstykker med reker, majones, roastbeef, salat som besto av tomat, agurk, paprika, isbergssalat og mais. Til drikke delte vi ei flaske hvitvin alkoholfri. Jeg kan ikke drikke alkohol nå ang de sterke smertestillende medisiner jeg må ta når jeg er inne i en vond periode.
.
I dag har jeg slettet noen grove meldinger som sto på bloggen min. 2 stk sto dette "Marthe er ei fitte" ok, men jeg bryr meg ikke om slike mld. Ordet "fitte" det har alle jenter / kvinner mellom beina så jeg forstår ikke hvorfor noen bruker det som er en naturlig kroppsdel hos oss jenter / kvinner som skjellsord. .