Marthes-mat blogg

fredag 8. april 2011

Lenes uhell på jobben i dag

Kjære Dagbok
Lene var uheldig på jobben i dag fikk satt venstre foten litt feil i en trapp og forstuet ankelen. Nå er hun sykmeldt for 2 uker og hopper rundt på krykker. Men når hun skulle vare uheldig måtte det vare bra at hun gjorde det på sykehuset slik at hun fikk rask hjelp. Sykepleiere har mye å gjøre og noen ganger løper dem kanskje litt for fort i trappene og ikke ser alltid for hvor man setter bena.

Jeg hørte ved kl 13:00 tiden i dag at det kom en bil inn på gårdsplassen. Jeg ble forundret da jeg så det var min bil og at Lene hoppet rundt på krykker. Så nå er vi 2 handikappede som bor her. Men vi før gjøre som vi pleier hjelpe hverandre så godt vi kan. Legen hadde gitt Lene beskjed om å holde seg mest mulig i ro i 2 uker. Men det tror jeg at hun ikke klarer å sitte rolig så lenge. Det var flaks at bilen min har automat gir ellers hadde hun fått problem med å kjøre den hjem selv i dag.

Jeg fikk tak i søs i ettermiddag hun og samboeren reiste på Meny og handlet inn til oss da Lene ikke fikk gjort det i dag.

I morgen er det trening i svømmebasseng jeg får se om jeg blir med når Lene ikke kan det. Men hun sier at jeg må bli med de andre så jeg kan trene i vannet. Hun vet at jeg liker å bade naken og i morgen er det naturistbading igjen.