Marthes-mat blogg

torsdag 7. april 2011

Torsdagsrapport

Kjære Dagbok
I dag har ikke jeg vært noe særlig god i kroppen min. Har ligget i nesten hele dag og kun vært oppe for å lage en enkel middag til Lene kom fra jobben. Er en tur opp fra sengen nå for å spise og skrive i dagboken min. Lene skal sette smertestillende sprøyte på meg kl 21:30 så jeg kan få sove i natt. Det tar ca 10 min før medisinen begynner å virke på meg så jeg blir trøtt, men ikke alltid sovner jeg med en gang men smertene forsvinner ut av kroppen min.
 
Jeg har også fått skrevet handlelisten til Lene og husket på å sende med henne bankkortet mitt så hun kan ta ut penger til meg i morgen.
Hvis jeg må holde sengen i morgen skal jeg ta bruk den lille pc min, men jeg syns skjermen er så liten på den så den brukes bare når jeg er ute på turer og ikke brukes så mye hjemme.

Det var meningen at jeg skulle vare med mor, søs og Lene på treningsstudioet i kveld, men det sto jeg over. Mor og søs reiste alene dit.
 
Jeg måtte ringe til Espen i dag tidlig slik at han kom over og hjalp meg i dusjen så jeg fikk vasket meg. Jeg viste at han skulle på ettermiddagsvakt i dag og var hjemme på formiddagen. Når Lene får jobbet i morgen har hun fri til onsdag ettermiddag. Jeg håper jeg blir så bra i kroppen at jeg kan vare med på naturistbading på lørdag slik at jeg får trenet i vannet.
 
Nå skal jeg inn på badet og etterpå skal jeg legge med i sengen å se om det er noe bra program / film å se eller så får jeg sette på ei lydbok på MP3 spilleren min og slappe av til boken.

Svar til Anonym
Du må være en forferdelig slem mor mot dine barn hvis du først skulle be din sønn heller din datter kle av seg og etterpå kaste de ut av huset ditt nakne.
Hvordan kan du vite at din sønn ikke er homo eller din datter ikke er lesbisk? Slik som du oppfører deg tør de ikke å fortelle deg sannheten for da vet de hva som skjer med dem. Jeg har vært åpen mot mine foreldre og snakket om at jeg liker jente bedre enn gutter og det har mine foreldre akseptert.  Nå er ikke jeg og Lene lesbiske, men bifile. Du kan skrive så mye stygge kommentarer du vil til meg, men jeg bryr meg ikke noe om hvordan andre ser på det livet jeg og Lene har valgt å leve sammen. Hilsen Marthe M.