Marthes-mat blogg

onsdag 4. mai 2011

Følge Nadya hjem

Kjære Dagbok
Nå ble jeg veldig glad, mor ringte å fortalte at jeg hadde fått visum til Russia på fredag. Jiiiiippppiii, Nå kan jeg bli med mor og følge Nadya hjem til St. Petersburg der hun bor og deler leilighet med 3 andre jenter. 

Nadya skal hjem for å avslutte jobben sin og lære norsk. Hun har fått jobb i Norge som sykepleier. Mor skal bo hos sin venninne i byen og jeg hos Nadya og hennes 3 andre jenter. Nå gleder jeg meg veldig mye. Det er lenge siden jeg var i St. Petersburg. Jeg har ikke vært der siden ulykken i 2007.  Mor har ordnet med flybilletter. Vi skal reise hjem på mandag.

Lene skal hjelpe søs med huset i helgen så da blir hun også opptatt med noe til jeg kommer hjem og kan krype naken under dyna med henne og holde rundt henne til vi sovner sammen.