Marthes-mat blogg

onsdag 8. juni 2011

Blogg koma

Kjære Dagbok
I dag har jeg lært meg et nytt ord på en sykdom jeg sikkert har når jeg ikke skriver her hos deg. Jeg lider av blogg koma. Veldig kjekt å få et navn på den ukjente sykdommen jeg og sikkert mange andre bloggere lider av og til av.

Sidevisninger siste måned var nesten 800, det syns jeg er meget bra at så mange leser dagboken min. Da jeg begynte med å skrive åpen dagbok hadde jeg tanker om at hvis 50 stk leste det jeg skriver om pr mnd så skulle jeg være mer enn fornøyd.

Jeg er veldig glad for at dere leser hva jeg skriver om og jeg håper også at dere lærer noe om det å være rullestolbruker og om mitt liv.

I dag ble jeg hentet av Espen kl 07:30 for i dag hadde jeg time hos behandlingen kl 08:00. Dette tar en time. I dag var jeg hjemme igjen kl 10:00. Da var jeg trøtt og sliten så jeg krøp opp i sengen, satte på lydboken Ulovlig Norsk og sovna. Jeg vaknet kl 12:00 og da begynte jeg å jobbe med det jeg gjør fra mitt hjemmekontor.
Kl 15:30 satte jeg over potetene og begynte å lage middag til Lene kom hjem rundt kl 16:30. I dag har vi spist kjøttkaker laget av kjøttdeig, hjemmelaget brun saus og ferske poteter til middag.

Hvis jeg ikke lider av blogg koma i morgen, er jeg tilbake med nye tanker osv fra meg.