Marthes-mat blogg

fredag 17. juni 2011

Kriminelle Marthe

Kjære Dagbok
I dag har jeg og Lene vært en tur på Maximat på Svinesund og handlet inn mye god og billig mat. Vi hadde nok med oss litt mer enn kvoten da vi kjørte hjem. Men det tror jeg at vi ikke er alene om, jeg så mange som handlet mye av alkohol og tobakk der i dag.

Jeg var heldig fikk kjøpt meg 3 stk rosa joggedresser, rosa t-skjorter, rosa strømper, rosa truser, rosa bh og rosa joggesko. Nå bruker ikke jeg bh sånn til vanlig, men det er greit å ha en lekker bh liggende hvis jeg skulle bli nødt til å sette den på meg ved en anledning.

Vi reiste hjemmefra kl 0700 og var på Svinesund kl 0900 da de åpnet. Etter å ha løpt / rullet rundt og fått handlet det vi skulle ha, fant vi oss en kafe og vi spiste lunsj før vi satte nesen hjem igjen. Vi var hjemme igjen i ettermiddag kl 1430. Da var vi begge slitne og trøtte så etter å ha fått varene ut av bilen og inn i fryser / kjøleskap, kledde vi av oss og krøp vi begge opp i sengen og slappet av en stund.

Til middag i dag har vi spist tomatsuppe med svenske kjøttboller oppi. Det var god middag. I morgen skal jeg begynne å steke karbonader og kjøttboller av karbonadedeigen vi kjøpte. I morgen ettermiddag skal vi til min søs som skal ha grillparty.

Nå skal jeg i dusjen, Lene skal hjelpe meg med noen praktiske ting etterpå skal jeg krype under sengeteppe og slappe av med å se på tv. Jeg ble sliten etter denne bilturen i dag.