Marthes-mat blogg

torsdag 30. juni 2011

Stine på Ferie

Kjære Dagbok
Nå er endelig Stine kommet til Lillehammer på ferie. Der skal hun være hos Lenes far og samboer mens vi er i Spania. Stine får eget rom også, hun får rommet Lene hadde da hun bodde hjemme. Nå får jeg fortelle deg at Stine er pusen min.

Vi bestemte oss i går at vi skulle reise nordover. Vi reiste hjemmefra kl 17:00 og var på Lillehammer kl 20:30. Fra oss og til Lillehammer er det ca 18 mil. Vi skal reise tilbake på lørdagsmorgen. Hjem for å pakke det lille vi skal ha med oss på ferie i Spania.

I dag har vi vært på Strandtorget kjøpesenter og jeg har kjøpt med en rosa bikini. Nå tror jeg ikke at den bikinien kommer til å bli mye brukt i Spania ettersom vi skal være på et naturistsenter hele tiden. Det skal bli behagelig å oppholde seg i solen og samtidig bli hel brun over hele kroppen. Der nede kan jeg også ta den hjemmetreningen i svømmebassenget hver dag som jeg må gjøre.

Kristine min gode venninne og BPA hadde så lyst å være med så jeg fikk ordnet en flybillett til henne. Vi skal jo bo i sommerhuset til mine foreldre så vi får nok det gøyalt der nede. Kristine har aldri vært på et naturistsenter før og er veldig spent hvordan det er. Hun skal jobbe som min BPA der nede og da syns jeg det var mest ærlig at jeg betaler hennes flybillett i tillegg til at jeg betaler henne litt ekstra i lønn under oppholdet.