Marthes-mat blogg

tirsdag 19. juli 2011

En uhyggelig opplevelse

Kjære Dagbok
I dag vanlig rutine, soling på verandaen, trening i vannet og selvsagt kortspill med Kristine. Men jeg tapte som vanlig og fikk vannglass med isbiter over hodet. Lene fant på å at vi skulle ha isbiter i vannet. Vi spilte vri 8, 21 og poker  20 ganger og jeg tapte 16 av dem. Altså 16 vannglass over hodet mitt. Æsj, ennå godt at jeg var naken hvis ikke hadde jeg måttet skiftet klær mange ganger.

Men på mandag skjedde det noe annet. Kjære Dagbok fikk jeg meg en uhyggelig opplevelse når vi var på stranden og skulle sole oss med de andre her. Det var jeg, Lene og Kristine som fant på å gå til stranden og slappe av der i noen timer før vi skulle trene og spise middag.

Da jeg fikk lagt meg ned på madrassen og Lene hadde smøret inn hele kroppen min med sol krem satte jeg på meg solbriller og lukket øynene for å nyte at solen varmet opp hele meg. Mens jeg ligger der og slapper av merker jeg en hand som begynner å klemme meg på brystene mine mens den andre handen vandrer nedover maven og ned mellom bena mine. Jeg kvakk til og reiste meg opp og så en gutt i 20 årene stå over meg, jeg ropte hva i helvete gjør du på engelsk til han. Lene og Kristine kom seg opp de også. Men gutten sa jeg ikke forstå tilbake til meg.

Neivel tenkte jeg du forstår kanskje ikke engelsk men dette forstår du nok. Så jeg knyttet handa mi og slå han hardt opp mellom beina og som han skrek da jeg traff han, jeg slo han 2 ganger, han falt ned på sanden og etter en kort stund ble han borte. Badevaktene kom løpende og ville vite hva som hadde skjedd og jeg fortalte at denne gutten befølte meg mens jeg solte meg.

Vi 3 jentene sov ikke men slappet av og merket ikke at denne gutten kom snikende inn på oss før han befølte meg der gutter ikke har noen adgang.

For 2 år siden var det også en slik gutt som ikke kunne holde hendene unna mine bryster når jeg solte meg. Han fikk samme behandling som gutten i dag fikk.

Hadde søs vært med så tror jeg garantert at hun hadde gitt denne gutten en god omgang juling, men på den andre siden så kan jeg forsvare meg selv mot slike innpåslitne strandidioter.