Marthes-mat blogg

lørdag 2. juli 2011

Marthe og Lene gleder seg

Kjære Dagbok
Om 2 dager skal vi reise til solen i Spania. Tenk deg å være i varmen og i solen hele dagen. Det skal bli herlig. Nå har mine foreldre sommerhus i nærheten av et naturistsenter. For de som ikke vet hva naturist er så betyr det at man soler seg naken og oppfører seg på samme måte som man skulle hatt klær på kroppen.

Vi holder på å pakke det lille vi skal ha med oss, min pc og HDD skal selvsagt være med. Jeg har tenkt å sitte i solen og jobbe på pcen også. Å ligge på stranden og kikke på søte nakne jenter hele dagen blir kjedelig i lengden.

Lene fant på at vi skulle reise fra Lillehammer i går kveld istedenfor å reise i dag tidlig. Vi reiste fra Lillehammer kl 21:00 og var hjemme kl 00:15. Da hadde vi gjort slik vi alltid pleier, stoppet underveis for å spise nistepakken eller ta en te kopp.

Jeg måtte kose og klemme Stine lenge før jeg reiste, jeg kommer ikke til å få se henne på 3 uker. Faren til Lene skal til Oslo dagen før vi kommer hjem så han tar med seg Stine og låser seg inn hos oss og leverer henne her alene i et døgn til vi kommer hjem.

Min Åpne Dagbok blir Update selv om jeg er i Spania. Vi har internett i huset så jeg skal nok fortelle deg hva jeg har gjort og skal gjøre. Nå må jeg pakke og ordne mer av tingene jeg skal ha med så jeg ikke glemmer dem. 

Etterpå skal jeg i dusjen, har blitt så varm at jeg trenger en dusj før jeg kryper opp i sengen uten noe på meg. Sover mye bedre naken enn med klær på meg.