Marthes-mat blogg

mandag 4. juli 2011

Marthe og Lene på Nakenferie

Kjære Dagbok
Nå er vi endelig fremme i huset til pappa på Lanzarote. Jeg sitter nå her på verandaen naken i solen og skriver til deg. Det er så herlig å slippe å måtte ha klær på seg i solen.

Lene, søs, Anders og Kristine har vandret over til svømmebassenget her for å bade og trene på vanndans / vannballett. Mine foreldre slapper av inne på soverommet. Så jeg sitter her helt alene. Den hjemmetreningen er utsatt til i morgen.

Vi kom hit rundt kl 16:00 i dag. Da rev jeg av meg alle klærne før jeg rullet ut i solen. Fantastisk godt kaller jeg det. Så spiste vi en enkel middag som mamma laget. Jeg ble trøtt og sliten etter den lange reisen og fant fram til sengen vår.

Sengen min her er stor dobbeltseng og her skal jeg, Lene og Kristine sove sammen. Nå får jeg avslutte for i dag, jeg skal rulle ned til svømmebassenget og se på hva disse jentene holder på med.

Jeg vil også ut i vannet og håper at en av dem kan hjelpe meg med det.
Vi skal være her på nakenferie i de 3 neste ukene så jeg skal fortelle deg mer senere.
Klikk på bilde så blir det stort format