Marthes-mat blogg

onsdag 17. august 2011

Blogg koma sykdommen igjen

Kjære Dagbok
I noen dager har jeg igjen lidd av blogg koma sykdommen. Det fins ingen behandling mot denne sykdommen heller. Den må gå over av seg selv. I de siste dagene har jeg følt meg trøtt, sliten og helt tom i hodet så jeg har ikke skrevet noe til deg siden lørdag.

På søndagskvelden var jeg og Lene hos søs og testet hennes nye boblebad. Det var så herlig å sitte der i det boblende varme vannet. Det gjorde også veldig godt for mine smerter i kroppen min. Jeg blir nok fast gjest hos søs nå i det boblebadet. Kristine ville ikke være med så hun ble hjemme sammen med Stine. Hun hadde laget nattmat til oss da vi kom hjem ca 45 min etter den tiden vi hadde bestemt.
Jeg og Kristine skal bort til søs i morgen kveld for å teste ut mer det boblebadet.

I dag har jeg også vært hos fysioterapeuten for behandling. I dag var Lene med meg ettersom hun hadde fri i dag. Lene hjalp meg av med alle klærne og hjalp meg opp på behandlingssengen. Hos fysioterapeuten må jeg være helt naken, men jeg har gjort dette så mange ganger at jeg tenker ikke lenger over at jeg ligger der naken på behandlingssengen. Fysioterapeuten massere kroppen min og etterpå er hun eller han med når jeg gjør treningsøvelser.
Jeg hadde time der i dag kl 12:00 og vi var ute igjen kl 13:30. Da fant Lene på at vi skulle spise lunsj ute og vi fant oss et hyggelig spisested hvor vi spiste karbonadesmørbrød og med te til.
Vi var hjemme igjen rundt kl 15:00.

I dag har vi tatt en veldig enkel middag, spinatsuppe med egg og brødskive. Noen ganger gjør vi det tar enkel middag men da spiser vi bedre mat til kveldsmat. I kveld skal jeg lage eggomelett med tomat og smør ost med min berømte salatblanding og brødskive.

Nå skal jeg krype opp i sengen og slappe av noen timer før jeg begynner med kveldsmaten vår.