Marthes-mat blogg

lørdag 20. august 2011

Marthe bade and

Kjære Dagbok
I går var jeg og Lene ute på den ukentlige handleturen for å handle inn matvarer for 1 uke. Vi handler for det meste på Meny og Rema. Etter vi hadde spist middag og slappet av en stund kom Kristine tilbake til oss.

Jeg og Kristine reiste til søs hvor vi skulle teste ut det nye boblebadet igjen. Å sitte i det boblende varme vannet gjør godt for mine smerter i kroppen. Kristine likte det også, hun ville bli med flere ganger når jeg skal opp i det boblebadet igjen. Lene var hjemme og slappet av og laget kveldsmat til vi kom tilbake.

I dag var det igjen naturistbading, men i dag var det åpent for menn og kvinner. Det var jeg, Lene, Kristine og mamma som var på badet i dag. Mamma hjalp meg med mine øvelser mens Lene og Kristine lekte med vanndans og svømming. Kristines bror og hans kjærest var der også. Broren syns det var merkelig men herlig å kunne være naken i svømmebasseng sammen med kjæresten sin og dusje sammen etterpå sammen med de andre som var der. Lene og Kristine såpevasket meg etterpå i dusjen jeg så ut som ei bade and med all den såpeskummet over hele meg etterpå.

Pappa var kokk i dag også han hadde laget middag til oss da vi kom hjem etterpå. I dag spiste vi grillpølser i lompe.

Jeg har laget en stor bolle med salatblanding som vi skal spise sammen med grillet kylling i kveld. Kristine skal sove hos oss, inne på sitt nye rom vi har laget til henne.

Lene skal jobbe i morgen og da skal jeg og Kristine finne på noe gøy å gjøre sammen. Vet ikke hva det er ennå, men vi finner nok på noe. Kristine snakket noe om at hvis det var pent vær i morgen skal vi ta en naturtur i Oslo marka.