Marthes-mat blogg

tirsdag 6. september 2011

Avlastning dag 2

Kjære Dagbok
Også i dag ble jeg jaget ut av sengen kl 06:30 og rett inn på badet. I dag skulle jeg være hos søs og bake grove rundstykker. Dette ble bestemt i går kveld at jeg skulle over til henne. Hun kom slik hun gjør lenge før avtalt tid hun kom kl 07:00 altså 1 time før tiden og jeg var ikke ferdig. Vel jeg ble ferdig etter en halvtime og vi kjørte hjem til henne.

I dag skulle jeg bake grove rundstykker til hennes venner for dem syns jeg er god til å bake og de ville kjøpe rundstykker av meg.
Jeg satte i gang bake arbeidet kl 08:30 og holdt på helt til kl 16:00. Det ble tilslutt 100 stk rundstykker.  
Søs hjalp meg med de 2 første brettene etterpå la hun seg på sofaen og der ble hun frem til lunsj tid kl 12:00

Kristine hadde laget middag da jeg kom hjem igjen kl 16:30 i ettermiddag. Dette med avlastning er sikkert bra, men da foretrekker jeg å være sammen med mamma og ikke søs som oppfører seg som ei barnepike for meg.

Jeg er både trøtt og utslitt etter denne dagen og når jeg er ferdig med å skrive i dagboken min skal jeg krype opp i sengen og bli der til i morgen.

Jeg har ikke tid hos behandlingen før kl 13:00 i morgen og da kan jeg sove / slappe av til kl 10:00 før jeg behøver å stå opp fra sengen.

Dette med avlastningen denne uken var bare for at jeg ville hjelpe mamma og søs med baking. Det blir ikke noe mer slikt på meg på en lang stund for jeg liker godt å være alene hjemme på dagtid når Lene og Kristine er ute av huset.