Marthes-mat blogg

onsdag 28. september 2011

Hel dag med mamma og søs

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært sammen med mamma og søs i hele dag. Vi har hatt en veldig hyggelig dag sammen. Først spiste vi lunsj ute på et hyggelig spisested etterpå var vi på treningsstudio hvor vi trente og gjorde øvelser med pauser i 2 timer. Søs stilte opp og hjalp meg med å utføre treningen slik at det ble riktig.

Jeg hadde ikke noe lyst på å dusje etter trening på treningsstudiet men ville vente til jeg kom hjem.  Jeg er ikke sjenert når det gjelder å vise meg naken, men jeg merker fort når personer begynner å stirre på meg når jeg er naken i treningsgarderobe. Noen stirrer også så mye at man skulle tro at øynene skulle falle ut av hodet deres.

Det var søs enig i og hun hjalp meg med å dusje når jeg kom hjem. Jeg ble i alle fall ren overalt med hennes hjelp.

Mamma hadde laget en stor kjele med lapskaus som jeg fikk en del av som jeg varmet opp til middag til Kristine og Lene. I dag var vi 4 som spiste middag hos meg, søs spiste sammen med oss før hun reiste hjem. Søs hadde fri fra jobben i dag og hun hadde da avtalt med mamma at denne dagen skulle de bruke sammen med meg.

Så i dag har søs vært min MPA assistent. Jeg syns hun gjorde denne jobben meget bra. Søs har også lyst på å være MPA assistent for meg flere ganger når vi skal ut for å ha det hyggelig sammen.