Marthes-mat blogg

tirsdag 29. november 2011

Ut å handle nye klær


Kjære Dagbok
I dag har MPA Kristine vært min privatsjåfør og assistent for vi har vært på bytur for å handle inn noe nye klær til jul. Jeg og Lene bruker samme størrelse så da har jeg også handlet med til henne. Jeg fant det jeg var ute etter også.

Jeg og Lene skal kle oss helt likt på juleaften og da ble det innkjøpt 2 stk røde kjoler, røde bh, røde string truser, røde t-skjorter, røde gensere og røde strømper.

Kristine ville ha blå klær og det fikk hun av meg. Hun må se pen ut på familiemiddagen på juleaften og da kan ikke vi stille opp der i joggedress.

Etter all denne handlingen var vi begge så slitne og sultne at vi fant oss et spisested og kjøpte en stor hamburger med alt tilbehør til hver av oss som vi spiste opp og drakk cola til.

Så var det hjem, Kristine tok fatt på studieoppgavene sine mens jeg slappet litt av før jeg begynte å tenke på å lage middag til Lene kom fra sykehuset.