Marthes-mat blogg

torsdag 22. desember 2011

God Jul mine venner


Kjære dagbok
Jeg vil gjerne få ønske alle dere som leser Min Åpne Dagbok God Jul. I siste mnd har jeg hatt 2049 besøk på Dagboken min. Jeg syns dette er helt fantastisk. Hadde aldri trodd dette når jeg begynte med Dagboken min i januar (2011).

Av de 2049 besøk så kommer det 842 lesere fra Russia så det er tydelig at Dagboken min blir oversatt fra norsk til russian for at de skal forstå hva jeg skriver om.

Tilslutt vil jeg, Lene og Kristine få ønske våre chat venner på nettet en riktig God Jul.

Etter planen min tenkte jeg å ta juleferie fra å update min Dagbok fra 23. des til 28. des. Men nå ser jeg at jeg vil fortelle dere mine lesere hvordan vi feirer julen. Så noen update på dagboken min vil det bli i løpet av denne julen.