Marthes-mat blogg

onsdag 4. april 2012

Naken i solen


Kjære Dagbok
Her kommer jeg med rapport fra Paradiset. Vel, vi jentene har for det meste solt oss ved sommerhuset og stranden siden vi kom hit på lørdag. Men vi har også vært mye i bassenget om dagen og kvelden. Jeg trener bedre i vann enn på tørt underlag. Kristine, Lene og søs har byttet på å hjelpe meg. Jentene trener på vann ballett og vanndans og eller er i vannet for å ha det gøy sammen.

Jeg ligger ikke på stranden alene når jeg skal sole meg, det er alltid med noen av de andre. Av badevakten fikk jeg låne en rullestol med store hjul som er bedre å bruke i sanden.

Det er så herlig å kjenne solen varme opp hele kroppen. Siden jeg kom hit ned på lørdag har jeg ikke hatt behov for å bruke smertestillende medisiner. Hvorfor spør du meg? Jo, solen og varmen tar vekk mine smerter i kroppen og det er så herlig.

Ingen fare, vi smører oss godt inn med sol krem over hele kroppen så vi ikke skal bli solbrente. Det er ikke noe behagelig opplevelse.

Mamma liker best å lage middag til oss for hun liker ikke å kjøpe middag ute for det hender at man får så dårlig mat at selv grisene ikke vil ha den. Men vi har funnet frem igjen til det gatekjøkkenet vi besøkte i fjor sommer som har de herligeste hamburger meny som jeg noen gang har spist. Der var vi jentene i går kveld og spiste middag.

På kvelden har vi nå sittet ute på verandaen og koset oss med et glass vin før vi kryper til sengs. Inne på vårt soverom er det 2 dobbeltsenger. Jeg og Lene sover i den ene mens Kristine og Nadya i den andre. Men det er også så varmt om natten så det å sove er ikke alltid så lett. Da er det godt å ta en dusj så vi får kjølt ned kroppene våre før vi prøver å sove.

Kommer tilbake med rapport litt senere om vår herlige påskeferie. Vi jentene vil gjerne få ønske alle dere som leser Min Åpne Dagbok en riktig god påske.