Marthes-mat blogg

onsdag 25. april 2012

Rapport fra huset i skogen


Kjære Dagbok
Her hos oss går livet som normalt. Vi gjør ikke så mye utenom de faste sakene vi må gjøre. Kristine arbeider med sine studieoppgaver 4-5 timer pr dag og Lene leser fagteori og forbereder seg til eksamen. Mens jeg lager mat og arbeider med mine oppgaver på nettet.

I dag da jeg skulle redigere min hjemmeside www.marthe-blogg.net så jeg at det var satt inn at jeg kunne få min egen blogg på min side. Kanskje jeg skulle vurdere å lage Dagboken min der istedenfor her? Det har jeg ikke helt bestemt meg for, men jeg skal teste ut systemet før jeg tar den avgjørelsen.

Vi har også prøvd å være ute i naturen men det er bløtt og vanskelig å komme frem for meg så da er det bedre å vente til det tørker opp. Vi har heller sittet ute på verandaen og koset oss med varmt drikke når været har tillatt det.

Jeg liker å trene og denne uken hjelper Lene meg. Da tar det lengre tid for da ender det opp med at vi koser sammen etter at treningen er slutt. Vi syns at Kristine trenger litt fri så hun kan slappe av og ikke trenger å hjelpe meg når Lene er her hos oss.

Vi har også vært ute på biltur til sentrum og handlet det vi trenger. Vet ikke når vi reiser tilbake til Oslo om det blir på fredag eller lørdag. Det har vi ikke bestemt ennå.