Marthes-mat blogg

tirsdag 17. juli 2012

Naken under solen


Kjære Dagbok
Det er herlig å kunne være uten klær hele døgnet, men man må passe godt på at vi har godt med sol krem på oss så vi ikke blir solbrent på kroppen. Å bli solbrent på steder på kroppen som vanligvis ikke blir med bikini eller badedrakt er ikke noe behagelig.

Men i år har vi tatt alle forhandsregler som overhodet mulig, men Kristine ble solbrent på rumpa og Lene på sine bryster. De har blitt bedre nå som det har gått over de verste smertene. Jeg har vært heldig for jeg har unngått å bli solbrent i år. Det tror jeg kommer av at de andre jentene smører meg inn over hele kroppen mange ganger pr dag.

Vi i jentegjengen har brukt bassenget mye til trening og lek. Jeg trener der 2 timer pr dag med bistand av Kristine eller Lene. Jentegjengen liker å drive med vanndans og ballett i vannet. Etter trening ligger jeg på en gummimadrass på vannet mens jentene er rundt meg og passer på at alt er trygt for meg. Men det hender at jeg sitter på bassengkanten og ser på dem i vannet og fotograferer dem til vårt feriealbum.

Etterpå bruker vi å slappe av hjemme i sommerhuset og spiser litt god mat før vi tar en tur på stranden. Vi har vært ute noen turer å spist mat, men mesteparten av maten lager vi selv for da vet vi hva vi spiser.

Pappa er snart ferdig med å grille maten vi skal ha til middag, mamma har laget potetsalat og jeg vegetarsalat som vi skal kose oss med sammen med noen glass med god vin.

Jeg har bare trent 1 time i bassenget i dag formiddag for jeg har vært så trøtt og sliten i ettermiddag at jeg heller valgte å krype opp i sengen for å slappe av mens Kristine og Lene valgte å løpe til bassenget for å ha det gøy sammen. Nå kommer de endelig tilbake og nå skal vi spise middag. Når vi sitter og spiser må alle ha på seg t-skjorte ved bordet. Det har mamma bestemt, men ok for oss det.

Ha en fin ferie mine lesere, jeg er tilbake med rapport snart om hva vi foretar oss her nede i ferieparadiset vårt.