Marthes-mat blogg

torsdag 8. november 2012

Naken gutt og jente



Kjære Dagbok
I går var vi jentene invitert hjem til en av Lenes gode venner. Der fikk vi servert god pizza og godt drikke. Hun ville hilse på meg og Kristine. På kjøreturen hjem fikk vi se noe som vi ikke hadde regnet med. Da vi kjørte ut fra Søre Ål traff vi på en gutt og jente begge helt nakne på joggetur. De kom løpende på en sidevei da vi kjørte ut fra Lenes venninne og løp videre over et jorde. Merkelig syn var det i alle fall. Skulle nesten tro at de ble kald på føttene av å løpe i snøen.

Jeg var kald i hele kroppen så da vi kom tilbake til huset i skogen kledde jeg av meg alle klærne og rett inn i badstuen. Lene og Kristine kom også etter. Etter å ha sittet der en stund så vi fikk igjen varmen i kroppen tok vi oss en lang varm dusj før vi krøp opp i joggedressene våre. Så var det tid for å lage noe god nattmat. I går var det min tur, jeg laget rundstykker med gul ost og paprika. Vi hadde lyst på enkel nattmat i går kveld.

I ettermiddag har vi vært ute igjen på den ukentlige handleturen så i kveld blir det noe annet godt til nattmat. Dessuten har vi jentene i dag baket 60 stk grove rundstykker og 4 grove brød. Det er Lene som baker brød for det kan jeg ikke.