Marthes-mat blogg

onsdag 6. mars 2013

Drittblogg



Kjære Dagbok
Noen mennesker må ha store problemer med seg selv, tenker jeg når jeg leser disse emailene jeg får av og til. Ettersom kommentarfeltet mitt er sperret så velger disse personene å sende meg slike meldinger på mailen.
Jeg spør meg selv hva de egentlig ønsker å oppnå med dette, tror dem at jeg skal ta meg nær av dette og slutte å skrive i Min Åpne Dagbok? Nei, det kommer aldri til å skje. Det kan jeg love dere som sender meg mobbe og sjikane mailer.

Jeg kan heller ikke forstå at personer som ikke liker hva jeg skriver i Min Åpne Dagbok virkelig tar seg tid til å sitte å lese hva jeg skriver om når dem ikke liker det. Helt ok for meg at vi har forskjellige meninger, men jeg skriver for det meste om livet mitt.

Jeg har også fått mange hyggelige tilbakemeldinger som gjør meg kjempeglad. De skriver at livet deres har blitt litt lettere å leve fordi de forstår at man ikke trenger å gi etter for hva som helt av utfordringer man møter på i livet sitt. Jeg har opp mot 1000 klikk på Dagboken min hver måned så det betyr vel at en del liker å lese det jeg skriver om.

Da jeg valgte å fortelle om min sorte tunnel som jeg noen ganger glir inn i hvis jeg tenker tilbake på bilulykken som gjorde at jeg ble funksjonshemmet fikk jeg noen veldig stygge mailer.

Avsender skriver at: Din jævla lesbiske nudist fitte håper du forblir inne i den sorte tunnel for alltid. En annen omtaler meg som rullestolhore og skriver at når 3-4 jenter bor sammen at vi har gruppesex hver dag. Nei det har vi ikke. Jeg er gift med Lene, Kristine er forlovet med Nadya, men vi stiller opp og hjelper hverandre når vi har behov for det.

Koselige meldinger er det ikke men jeg bryr meg ikke noe om dette. Så bare slutt med å sende meg slike mailer for dem blir slettet like fort som jeg får dem.

Men neste gang jeg mottar slike mailer kommer jeg til å offentlig gjøre mail adressen deres her i Min Åpne Dagbok. Kan hende at noen der ute kjenner igjen dem.