Marthes-mat blogg

onsdag 20. mars 2013

Jentegjengen snart på påskeferie



Kjære Dagbok
Nå begynner det å nærme seg påskeferie på oss i jentegjengen. I år skal vi tilbake til vårt ferieparadis i Spania på nakenferie (naturistferie). Mine foreldre har sommerhus der nede så vi bor gratis. I dag har vi jentene her i huset i skogen holdt på å pakke ned sakene vi skal ha med oss. Vi reiser til Oslo i morgen og blir noen dager i vår lille leilighet som vi har hjemme hos mine foreldre.

Vi som skal reise er meg, Lene, min MPA assistent Kristine, Nadya, søs og mamma, pluss hennes venninne med datter på 16 og sønn på 17 år skal være med på 1 ukes påskeferie. Vi gleder oss til å kunne få oppholde oss i solen og glemme at det er kaldt her hjemme for en liten stund.

Min pusekatt Stine skal være hos pappa, han skal arbeide i påsken og må holde seg hjemme.

Min MPA assistent Kristine som er min hjelper og gode venninne er en selvfølge at hun blir med oss når vi reiser på tur. I år skal hun ha med seg kjæresten sin Nadya ned over. Kristine skal få mye fri av meg der nede fordi jeg klarer mye selv men når jeg trener i basseng trenger jeg hjelp til å utføre min øvelser og da stiller Kristine opp hvis ikke Lene eller søs er i nærheten.

Flyreisen tar ca 5 timer og 30 min, jeg, Lene og Kristine reiser på 1.klasse mens de andre reiser på billigbilletter. Grunnen til at jeg alltid reiser på 1. klasse er at det er mye bedre plass og det føles ikke som å sitte som sild i ei tønne der fremme. Jeg trenger litt bedre plass pga av stolen min. Lene og Kristine liker seg best sammen med meg så de også reiser på denne måten.

Vi gleder oss til å ligge på stranden eller på verandaen utenfor sommerhuset vårt å sole eller slappe av. Jeg gleder meg til å kunne få trene i bassenget hver dag. Mye bedre å sole seg uten klær enn med klær som sitter så tett ved kroppen at det nesten gjør vondt.

Mer om hva vi holder på med der nede i vårt ferieparadis skal jeg fortelle om senere i påskeuken.

Ha en god og fin påskeferie alle liker å lese hva jeg skriver i Min Åpne Dagbok.