Marthes-mat blogg

lørdag 6. juli 2013

Alt er pakket for nakenferie i Spania



Kjære Dagbok
Da er alt pakket i veskene våre vi trenger ikke å ha med så mye klær dit vi skal. Vi skal være i sommerhuset til mine foreldre i nakenparadiset vårt. I år er det jeg, Lene, Kristine, Nadya og hennes søs fra oss som skal reise. Videre blir med mine foreldre, mors gode venninne og hennes 2 tenåringer gutt 18 og jente 16, pluss min søs og hennes mann. Vi skal etter planen være der 2 uker fra i morgen.

Jeg, Kristine og Lene kjørte inn til vår leilighet hos mine foreldre i Bærum i går ettermiddag. Nadya og hennes søs satte seg på toget torsdagskvelden slik at vi skulle slippe å kjøre med 2 biler inn til Bærum.

I dag slapper vi av i solen her i Bærum holder på å grille oss middagen i dag. Flyet går tidlig i morgen tidlig og vi må opp tidlig i morgen for å ha god tid på flyplassen.

Jeg, Lene og Kristine min MPA assistent reiser på 1. klasse på flyet fordi jeg trenger litt mer plass enn på måtte sitte som sild i ei tønne. Jeg har gitt min MPA assistent Kristine fri nede på paradiset så hun kan pleie kjærligheten med kjæresten sin men der måtte jeg motstand fordi hun ville ikke ha fri hver dag. Hun ser det som sin plikt å hjelpe meg hvis jeg har behov for det.

Vi gleder oss veldig mye alle sammen. Der nede i varmen slipper jeg å bruke sterke smertestillende medisiner for solen tar vekk smertene jeg ellers har i kroppen. Jeg håper at også i år at jeg skal få låne den strand rullestolen så det skal bli lettere for meg å komme meg til og fra stranden når vi skal ligger der å sole oss. Men vi kommer til å sole oss på terrassen ved sommerhuset, den er bygget stor og bred så vi alle har god plass der. En annen sak som er fint er at vi har full dekning på nettet med trådløs nettverk lagt inn i huset.

Jeg kommer snart tilbake med rapport på hva vi holder på med i paradiset vårt. Ha en kjempegod ferie alle mine lesere.