Marthes-mat blogg

fredag 18. april 2014

Jeg og Lene har flyttet

Kjære Dagbok
Jeg og Lene har flyttet ned i leiligheten som Kristine og Nadya hadde i huset vårt. Ettersom dem ikke brukte den så mye men liker seg best opp i fellesskapet så ble vi enige at vi flytter ned så vi kan få mer tid til hverandre enn vi har hatt til nå. Kristines lille søster og Nadyas søster bor også hos oss og da er det mye bedre at de bor i hovedetasjen.

Vi flyttet ned i går da søs og mannen hennes kom til oss for han er elektriker så han hjalp oss med å få lagt opp tv kabel til soverom pluss montert flere kontakter som vi trenger. Våre senger ble også ble med ned.

Kristine og Nadya overtar vårt soverom, Maria og Nadyas søster bytter soverom så Maria får større rom. Vi fortsetter som før med å spise felles middag og oppholder oss i fellesskapet men det er godt å kunne trekke seg tilbake til sitt eget når vi føler at vi vil være alene.


Pusen min Stine er også med meg ned, hun har alt funnet seg favorittplass i sofaen. Denne leiligheten er på ca 50 kvm, med soverom, kjøkken og stue i ett, stort bad og noen boder så det er akkurat passe for oss. Det er montert heis for rullestol så jeg kommer meg lett opp og ned i huset så jeg slipper å måtte ut for å komme inn i fellesskapet. Den ene boden ble omgjort til heis rom da vi pusset opp huset før vi flyttet inn.